روش های تنظیم زمانبندی در موتورهای کرکره برقی چگونه می باشد؟
نوشته شده توسط : kiansell

روش های تنظیم زمانبندی در موتورهای کرکره برقی چگونه می باشد؟

 

روش های تنظیم زمانبندی در موتورهای کرکره برقی چگونه می باشد؟| کیانسل


همانطور که از نامش پیداست برای باز و بسته شدن درب در زمان دلخواه می توانیم از تنظیمات زمان دهی (TIME) استفاده کنیم. استفاده از درب های کرکره ای برای سهولت و آرامش در تردد می باشد. شما می توانید به آسانی در زمان اندک با فشار دادن یک دکمه از ریموت عملیات سخت و زمان بر، در باز و بسته کردن درب پارکینگ را به آسانی انجام  دهید.

بحث کددهی به ریموت ها و فعال سازی آن را می توانید در مقالات گذشته مطالعه فرمائید.

موتورهای کرکره برقی یکی از اساسی ترین و اصلی ترین رکن فعالسازی و نصب کرکره اتوماتیک می باشند و همچنین به خوبی می دانید موتورها پایه اصلی برای راه اندازی در هنگام استفاده از کرکره برقی است.

مرسوم ترین موتورهای پر استفاده در این زمینه موتورهای ساید و توبولار می باشند که براساس یک سری از ویژگی ها قابل استفاده می باشند.

طبیعی است که برای شناسائی و تفکیک هر یک از این مدل موتورها باید از ویژگی ها، مزایا و معایب آن به خوبی مطلع باشیم.

موتورهای کرکره برقی

موتور کرکره برقی توبولار


موتور توبولار کرکره برقی برای درب هایی که وزن زیادی ندارند استفاده می شوند.

ابعاد این درب ها نسبتا کوچک هستند و از لحاظ هزینه نسبت به موتورهای برقی دیگر ارزان تر می باشد.

برای افزایش کارائی و عمر بیشتر این موتورها حتما از آن باید به خوبی حفظ و نگه داری شود که شامل سرویس دهی و چکاپ دوره ای می باشد.

موتور کرکره برقی ساید


موتور ساید کرکره برقی یکی از ارزنده ترین ویژگی موتورهای ساید تحمل وزن بسیار آن می باشد که آن را به موتورهای صنعتی معروف کرده است، که برای درب هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود (کارخانه ها، سوله های صنعتی، مجتمع های بزرگ که تردد زیادی دارند)

در مقابل برخی از موتورهای موجود عمر بیشتری دارند و همچنین قدرت زیاد آن باعث ایجاد سر و صدا می شود. البته قیمت بالای آن جزء معایب این مدل از موتورها می باشد.

تایمر کرکره برقی


تایمر کرکره برقی روشی مناسب برای درب های پارکینگی که رفت و آمد زیادی ندارد و اصلا گزینه مناسبی برای تنظیم کردن فروشگاه ها و مغازه ها نمی باشند.

لذا باید در نظر داشت که تایمر در اماکن پر تردد در طی زمان موچب هزینه هایی می گردد.

روش های تنظیم زمانبندی در موتورهای کرکره برقی به دو روش صورت می گیرد:


موتور کرکره برقی

روش اول:

در روش اول در واقع بسیار مهم آسان است به سراغ دکمه تایم Time ریموت کنترل بروید معمولا این دکمه در تمامی ریموت ها در سمت چپ و پایین است و در موارد استثنا جای آن متفاوت  است. برای اعمال این تنظیمات حتما باید چند ثانیه انگشت خود را روی آن نگه دارید تا LED چشمک بزند. این روش باید با توجه به مدار فرمان کرکره برقی انجام می شود. سپس دکمه ای D را فشار دهید که تایمر شروع به محاسبه زمان کند باید ابتدا تایم مورد نظر را در خاطر داشته باشید پس از گذشت زمان مورد نظر حتما دکمه آن را فشار دهید. فاصله زمانی بین دو بار فشار دادن این دکمه به عنوان تایمر بسته شدن کرکره محور می شود.

روش دوم:

بر روی فرمان کرکره برقی سه عدد دیپ سوئیچ مشاهده کنید. کارائی این دیپ سوئیچ ها برای فعال سازی و غیر فعال سازی تایمر اتوماتیک می باشد علاوه بر تایم چپ گرد و راست گرد موتور کرکره برقی و ریموت کنترل از طریق مدارفرمان صورت می گیرد.

به این صورت که دکمه های ریموت را زمانی که فشار می دهید یک سری سیگنال به مدار فرمان ارسال کرده و دستور شما را اجرا می کند. برای فعال سازی بر روی ریپ سوئیچ حالت فعال ON نگه داشته و برای غیر فعالسازی OFF قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی استدر زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

 

موتور کرکره برقی صنعتی

موتور کرکره برقی سانترال

موتور کرکره برقی پدرو

متعلقات کرکره برقی

متعلقات کرکره برقی پدرو

 

 







:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: